Jokainen tsäänssi on mahdollisuus

Otsikko on muistaakseni noita Matti Nykäsen hauskoja lausuntoja, mutta meidän pirpana toimii juuri näin kävelyllä. Kun saan sitä estettyä syömästä yhtä rusakon pipanaa, juu melko varmasti rusakon, koska olen nähnyt metsäjäniksen täällä vain yhden kerran 24 vuoden aikana, niin Elsi-pirpana säntää jo seuraavaa rusakon papanaa kohti. Yök.

Muuten ei mitään ihmeempää. Elsi kasvaa ja seuraavaksi tukehdutan teidät "vauvakuvilla". Ne tulevat myöhässä, koska niiden lähetysketju on seuraava: Whattsapilla yhdelle kaverilleni, joka lähetti ne minulle multimediaviestinä sähköpostiin. Ai jaa, miksi näin monimutkaisesti? No, kun minulla on kaksi puhelinta käytössä, samalla numerolla ja se "kakkospuhelin" on se, jossa on parempi kamera, mutta sillä ei voi lähettää multimediaviestejä, koska se on merkitty "kakkospuhelimeksi". No joo, silloin kun kävin asiaa kysymässä Telian myymälästä, niin näin minulle selitettiin. Jos se nuori kundi olisi ollut vähänkin asiakasystävällinen, niin hän olisi luultavasti tarjonnut, että käännä ne puhelimet toisin päin, mutta ei. Seuraavaksi taidan vaihtaa operaattoria...

No ne vauvakuvat:


Uudessa kodissa

Päikkäreillä

Pari päivää ennen uutta kotia

Ai kun tykkään lämpimästä

Sylissä on hyvä nukkua

Apua, joudun lähtemään kohta.

No, ei tää nyt niin kamalaa ole.

Olen mä tosi soma.

Soma joka puolelta

Hmm

Mitä toi iskä mua komentaa?

Otatko sina minut?

Kuka voisi vastustaa?

No, tässä emä, tai iskä

No, tässä emä tai iskä
Nyt ei ole enää julkaistavia vauvakuvia:)

Seuraavissa julkaisuissa sitten taas vähän vanhempaa Elsiä. Elsi on tosi tomera pikku pirpana. Luultavasti osaa manailla, tai ainakin komento on kaamea, kun valmistan peuranjauhelihapullia, niin kaamea, että sieltä luultavasti tulee "mulle peuraa pekule" ja sitten se koiran pirpana päätyy eteiseen. Parin tälläisen jälkeen Elsi on oppinut, että kyllä sieltä kippoon tipahtaa peuraa, kunhan pitää suun kiinni. Mäyräkoira on hyvin oppivainen, kun on kyse herkullisesta ruuasta.

Kommentit

  1. Ihania vauvakuvia! Tomeralta tytöltä Elsi vaikuttaa ja kasvaa kovaa vauhtia :)
    Hyvää ja aurinkoista pääsiäistä sinne teille täältä lumien keskeltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikein mukavaa pääsiäisen jatkoa teillekin. Meiltä alkavat lumet jo sulaa hyvää vauhtia, jos ei lisää tulee. Teille oikein hyviä vointeja ja Tiitulle paljon terveisiä.

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit